اخبار بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2004
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

فرمولا1 در 2013 برای Xbox 360 ، PS3 و PC عرضه خواهد شد

فرمولا1 در 2013 برای Xbox 360 ، PS3 و PC عرضه خواهد شد

طرفداران بازی هیجان زده خواهند شد اگر بدانند که COdemaster اعلام کرده است که بازی فرمولا وان 2013 را می خواهد عرضه نمایند. این بازی برای کنسول های بازی Xbox 360 ، PS3 و PCعرضه خواهد شد.

دو ورژن از این بازی، ورژن عادی فرمولا 1 و ورژن کلاسیک فرمولا 1 به طور همزمان عرضه خواهد شد. هر دو ورژن شامل تمام ماشین ها و رانندگان این فصل فرمول وان همچون لویس همیلتون و سرجیو پرز می باشد. این بازی همچنین قوانین بروز شده، تغییرات چرخ ها و بهینه سازی بهتر را برخور دار است.

بازیکنان همچنین می توانند که ماشین های کلاسیک فرمولا 1 را از 1980 تا به حال در اختیار داشته باشند. ورژن کلاسیک این بازی دارای جزئیات و محتوای بیشتری است که شامل ماشین ها و تراک های اضافی از 1990 تا به حال می باشد. برای کسانی که ورژن کلاسیک را انتخاب می کنند محتوایی اضافی در ویرایشی ویژه به صورت DLC کوتاه قرار داده  شده است که می توانند بعد از نصب بازی نصب نمایند.

نکته جالب این است که کدنویسان این بازی کنسول فعلی بازی ها را انتخاب نموده اند و نسل آینده کنسول های بازی یعنی PS4 و Xbox one را در نظر نگرفته اند . کمپانی سازنده این بازی رسما اعلام کرده که به دلیل اهمیت کیفیت بوده است که نسل آینده کنسول های بازی را انتخاب نکردند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com